Nu är det vår även här

Isflaken guppar på havet och det finns bara en och annan snöhög kvar här. Själva har vi varit på Cypern en vecka och njutit av sol och bad. Underbart skönt i alla fall. Våra barn är sommarbruna och vi ser mer rödkokta ut även om nyansen börjar skifta mer åt brunt här också:-) Det är bekvämt att resa hemifrån och roligt ,för alltid lär man känna någon ny familj som bor i  vårt närområde.Vi har haft det toppen och även om det inte var speciellt varmt i havet är det betydligt varmare än de iskalla fjällsjöar som finns här. Ungarna badade från morgon till kväll i havet och vi åt gott njöt av solen och värmen. Nu orkar vi vänta på sommaren som tagit stormsteg när vi varit borta.

Annars är allt lugnt här, alla friska och pigga och nu rullar vardagslivet vidare fram till sommarlovet. Två av ungarna ska åka till mina föräldrar och en ska på konfirmationsläger på annan ort  när det blir sommarlov. Vi har visst inte förstått att de börjar vara stora och att det är så här det kommer att bli i framtiden, man får ett par veckor på tu man hand igen.

Även om man jobbar känns det som lyx när man upplever tystnaden.Redan förra sommaren upplevde vi det, men då var vi inte förberedda på det, vilket vi är nu. Vi suger på karamellen: om några veckor ska vi vara två:-))Det är konstigt att man kan längta efter det när man längtat efter sina barn så länge som vi gjorde. Dubbla känslor rent av....

Kommentarer
Postat av: En annan mamma

Man behöver tvåsamheten för att ladda batterierna! :)

2009-05-13 @ 22:58:01
Postat av: Hera

Hej, kan jag kontakta dig? Jag och min man har lite frågor ang adoption och barn med HIV.

2009-05-17 @ 20:11:28
Postat av: Mia Andersson

Hejsan!



Du kan kontakta mig på följande epostadress:

[email protected]

2009-05-17 @ 20:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0