Marcus ord om lägret

Vi träffade kurator Maja på en plats i Stockholm och sedan åkte vi buss till en kursgård. Vi bodde ungefär tre i ett rum, och man fick bädda sängen själva.

Det kändes jobbigt från början, jag ville inte alls åka, men mamma och pappa bestämde åt mig och jag var arg på dem för det. Efter ett tag vart det roligt när jag började känna de andra. Vi började känna varandra genom lekar . Vi spelade till exempel fotboll och lekte olika regellekar. Jag fick 14 kompisar från hela landet och det känns kul! Jag lärde mig till och med att prata lite skånska.

Maten var väldigt god och vi fick till exempel köttbullar och hamburgare att äta där.

Det som var roligt på lägret var gemenskapen och att alla blev kompisar. Vi spelade fotboll, brännboll och berättade spökhistorier och massor av mera saker. Vi hade lektioner och raster, som hölls av läkare, sjuksköterska och kurator. Jag lärde mej mycket om blodet, kroppens försvar och bakterier.

Om någon är rädd för att åka dit, skulle jag berätta för den att det är väldigt roligt där och efter lägret har vi kontakt via MSN, Facebook,SMS och BDB.

Jag vill gärna åka dit igen och längtar tills nästa läger. Mamma och pappa hade rätt det var kul och det var en grej för mej!


Kommentarer
Postat av: En annan mamma

Underbart!

2009-11-25 @ 22:23:43
Postat av: En stolt mamma

Vad kul att läsa. Tack för att du skriver.

2009-11-26 @ 06:25:01
Postat av: Sigrid Flensburg

Hej! Jag söker kontakt med Mor din.

Har hon en mailadress hon vill lämna till mej,tro?

Så kan jag skriva till henne i morgon tisdag!

Vänliga hälsningar

Sigrid Flensburg

Sveriges radio Norrbotten

2010-01-11 @ 15:49:43
Postat av: Anonym

Min epostadress är [email protected]

2010-01-15 @ 22:23:35
Postat av: Jörgen Svenson

Hej!

Vill bara informera om en för Sverige ny terapi/behandlingsmetod som bygger på lokalisering av virus, bakterier, svamp och parasiter (orsaken till alla sjukdomar) samt balansering av kroppen dvs pH-värdet.

Komplett information om detta finns att läsa på hemsidan och du är givetvis också välkommen att ringa.

Hälsningar

Jörgen

2011-08-19 @ 11:04:08
URL: http://www.biomagnetism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0