Skolan har startat igen

Mina barn har hunnit varit förkylda och bli friska igen,men numera klara de sig hemma själva vilket är skönt.Maken har varit hemma och fixat lunch åt dem och kollat till dem,sedan har jag flexat ut tidigare på eftermiddagen och kommit hem. Det har funkat otroligt bra.

Annars har vi varit i Kvikkjokk och vandrat under helgen och njutit av fjällen där höstfärgerna har börjat att komma. Vi plockade även svamp men inte i de mängder som det brukar förekomma.Vi tog ledigt torsdag/fredag för att få en långhelg tillsammans med barnen och nu är den slut alla redan, för vi kom hem sent igår kväll.Jag sitter här vid datan och inser att det är alltmer sällan jag uppdaterar bloggen. Jag funderar på att sluta skriva för vad skall jag mer berätta om??

Vi lever ju bara ett vanligt vardagsliv, som alla andra, med läkarbesök och provtagningar då och då.......och till viss del en familjehemlighet.men egentligen inget speciellt liv.

Mina föräldrar kommer på tisdag och det ska bli kul. De skall supporta barnbarnen som skall vara med på diverse aktiviteter och tävlingar och då kommer de stolta morföräldrarna.Jag är stolt över mina föräldrar att de orkar bry sig och finns i vårt liv på detta sätt. Att de orkar engagera sig i barnbarnens göranden och låtanden och att de ställer upp på mig och maken alltid. De är otroligt viktiga och jag hoppas att jag kommer att kunna finnas för mina barn på samma sätt om de blir föräldrar.

Kommentarer
Postat av: anne haavisto

Hej

Jag hittade bloggen via bloggportalen och blev väldigt nyfiken på er?

Kanske skulle jag kunna få intervjua er?

Hur gamla är era barn? Vilka är det som har HIV av er?

Mvh

Anne Haavisto



du kan mejla mig på

[email protected]

2008-09-08 @ 12:22:35
URL: http://www.foraldrarochbarn.se/blogg
Postat av: a

Jag följer din blogg och tycker verkligen om att läsa den så snälla sluta inte skriv..



mvh

a

2008-09-12 @ 17:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0