Sommartemperaturer

har vi och det är svårt att få barnen att behålla kläderna på.De inser inte att marken kyler fortfarande och att det är bra att använda jacka och långbyxor och jumpaskor.Helst shorts,kort kjol och Foppatofflor och det är bara jag som inte fattar något, alla andra får.........Just nu är jag etta på Dumtoppen för min inställning till kläder:-))

Annars håller alla sig friska och det enda som har med sjukvård att göra är att denna tid ger en massa småsår som behöver plåstras om i tid och otid. Just nu löptränar vi mycket och Marcus speciellt för nu har fotbollen kört igång igen.Sara och Rebecka är mindre roade att löpträna efter spår, de vill hellre se en vitorange skärm i skogen.

Vi mår med andra ord bra allihop och har det bra tillsammans.Allt bara flyter på och snart är sommaren här med ett långt och skönt sommarlov,vilket jag ser framemot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0