Efterlysning till bokprojekt!

Hejsan!

Om ni är några som av någon anledning lever med hiv i er familj, kan ni vara så vänliga och kontakta mig.Det skall bli en bok om hiv i vårt land.Jag söker exempelvis dig som ofrivilligt blivit förälder till ett barn med hiv,eller som är född med hiv.Jag har inte med detta att göra egentligen utan det är en journalist som söker fler att intervjua inför ett bokprojekt.Jag förmedlar bara vidare! Ni kommer att få hennes namn och telefonnummer och kan kontakta henne med den emailadress ni vill,men jag förmedlar hennes adress till er.
Min emailadress är [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar skumt... Alltså att DU måste förmedla kontakten med den där journalisten... Varför ska vi "avslöja oss" för dig???

Varför ger hon sig inte till känna själv, så att man kan se hennes syfte, mål, ambition och uppdragsgivare för att bedöma om det är seriöst?

VI har anledning att vara "hemliga" och "diskreta" - det borde inte den där journalisten ha!

2008-03-06 @ 00:17:25
Postat av: Mia Andersson

Du behöver egentligen inte avslöja dej för mej! Jag har inget intresse av att veta vem du är. Men i vilket forum kan denna journalist göra en efterlysning? Var kan hon hitta er?

Det är varken skumt eller oseriöst,men bokprojektet är ännu i sin linda.Om du skapar ett hotmailkonto,skickar jag dej information vem du skall kontakta,om du är intresserad.Annars låter du bara bli!

2008-03-06 @ 08:45:20
Postat av: Anonym

Vilket forum hon kan göra en efterlysning... Ja, det finns massor...

1. Du kan låta henne göra en är på din blgg.
2. Hon kan söka kontakt genom kuratorerna på sjukhusen.
3. Noaks Ark

...

2008-03-06 @ 17:42:10
Postat av: Mia Andersson

Jag vill inte ha en massa efterlysningar på min blogg ,detta var ett undantag.Jag har fått ett antal förfrågningar om diverse efterlysningar och annat och försöker att låta bli att känna dåligt samvete för att jag inte accepterar dem.

Hon söker kontakt via kuratorena på sjukhusen!Men det kanske tar tid att få ut information och behöver komma ut lite fortare till oss som har kunskap och vetskap hur det ser ut i verkligheten.

Detta var mitt sista inlägg i detta ämne!

2008-03-07 @ 13:59:54
Postat av: Anonym

Kuratorerna på HS har iallafall inte skickat ut nåt till oss... och av dem får vi lite titt som tätt info om allt möjligt...

2008-03-07 @ 15:57:24
Postat av: Anonym

Snälla någon, är man orolig och vill vara diskret så är det ju hur lätt som helst genom att skapa ett hotmailkonto om så endast för denna grej. Är man intresserad så! Det verkar, åtminstone inte för mig, som en helt osökt grej att diverse människor som skulle kunna vara med i denna bok tittar in på denna blogsida... Väcka intresse via andra med bra associationer, varför skulle det vara något skumt med det. Kom igen, behöver inte bli paranoida för inget.

2008-03-10 @ 19:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0