Äntligen semester

vi har haft en ljuvlig sommar, mycket tid att vandra i fjällen, Piteå dansar och ler, härliga havsbad och nu skall vi till fjälls för att fiska samt plocka hjortron. Barnen är friska och solbrända, utvilade och glada eftersom sommaren bjudit på många härliga,varma,svettiga dagar.Mycket bad har det blivit, umgänge med kusiner och släktingar. Nu skall vi dra oss tillbaks och bara vara vår lilla familj i mina föräldrars fjällstuga. Annars verkar sommaren vara lugn på nyheter om hiv,kanske det blir förändrade reseregler till USA för hiv-positiva, kunde man läsa en liten notis om. Det vore trevligt. Finns inte mycket att rapportera just nu utan nu är livet bara gott:-)) Annars finns det fortfarande två små barn med blodsmitta som söker föräldrar via en adoptionsorganisation.Jag hoppas de får föräldrar snart.

Kommentarer
Postat av: M

jag hittar inte riktigt ord vad jag ska skriva.. men bra att du skriver fortsätt med det..

2008-08-09 @ 10:05:47
URL: http://mazlin.scriptorium.se/
Postat av: Helena

Hoppas att barnen hittar bra föräldrar snart. :-) Skönt också att ni har haft en fin sommar!



Jag vill tacka dig för att du skriver denna blogg och för att du delar med dig av dina tankar och ert liv och vardag. Det är guld värt! Jag och väääldigt många med mig behöver se och höra verkliga människor som lever med HIV prata om det. Läkare i all ära kan snacka om den kliniska delen men den emotionella och reella är den som är den mest väsentliga. Den måste berättas av någon som själv upplevt det för att få riktig kraft. Tack än en gång.

2008-08-10 @ 19:28:54
URL: http://marschs.blogg.se/
Postat av: and.mia

Tack för era ord! Jag kommer att fortsätta så länge det känns relevant och det tycks det göra länge.

2008-08-11 @ 11:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0